yok böyle birşey adam ıkınyor resmen arkadaşlar reklam değil diye hayla reklam reklam reklam, anlamıyorum bazen bu sitedekileri şimdi ben bakmak isityourm illaha PM ile uğraşmak zorundamıyım arkadşaım sende bence prim verirmiş gibi kaldırma ya.
yok böyle birşey adam ıkınyor resmen arkadaşlar reklam değil diye hayla reklam reklam reklam, anlamıyorum bazen bu sitedekileri şimdi ben bakmak isityourm illaha PM ile uğraşmak zorundamıyım arkadşaım sende bence prim verirmiş gibi kaldırma ya.
Siz ne biçim insanlarsınız ya , artık ne desem bilemiyorum haysiyetsizmi başka bişeymi bilmiyorum