• 13-12-2010, 17:47:47
    #1
    Forumjda en üstte Tavla seçeneği çıkmış. istanbul odasındayım. oynamak isteyen var 2dk takılalım
  • 13-12-2010, 17:51:00
    #2
    Geldim.
  • 13-12-2010, 18:17:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldim.
    ya böyle yenerler işte