• 11-12-2010, 12:37:25
    #19
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lenovo evet sorun çıkarmıyor deniliyor. teknik desteğin iyi olması lazım kesinlikle. hp ve toshiba bu konuda iyi sanırım.
    2 senedir sony bilgisayarıma format atmamı gerektirecek durum bile oluşmadı bırak donanım arızasını. ev arkadaşım hp pavilon aldı geçen yaz 3 kere servise gitti geldi
  • 11-12-2010, 12:39:24
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 senedir sony bilgisayarıma format atmamı gerektirecek durum bile oluşmadı bırak donanım arızasını. ev arkadaşım hp pavilon aldı geçen yaz 3 kere servise gitti geldi
    vallahi sony zaten aklımda vardı da sizin yorumlarınız sayesinde sanırım direk ondan alıcam gibi
  • 11-12-2010, 13:31:38
    #21
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallahi sony zaten aklımda vardı da sizin yorumlarınız sayesinde sanırım direk ondan alıcam gibi
    Herşeyi geçtim hani ortamda masaya koyunca da ben buradayım diyor yahu direk dikkat çekiyor..
  • 11-12-2010, 14:18:40
    #22
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tutamazsın hocam bu bilgisayarı. gayet özellik olarak 10 / 10.

    bu özellikleri aklında tut, marka / destek konusunu araştır. özelliklerini bulmuşsun zaten.

    doğru bende tutamadım 8gb ramlisi idi.1 ay sonra servise gönderdim
  • 11-12-2010, 14:19:09
    #23
    Deathbl0w adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru bende tutamadım 8gb ramlisi idi.1 ay sonra servise gönderdim
    Son sürat kaçmış seninki
  • 11-12-2010, 15:46:05
    #24
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son sürat kaçmış seninki

    zaten 1 ay zor durdu.Şimdi servisin son sürat ürün Kullancı hatası diye gönderir diye korkuyorum..şahsen öyle birşey olursa direk ümraniye gidip bir güzel vericem ayarı
  • 13-12-2010, 07:59:02
    #25
    sony alıcak paran varsa zaten direk sony al
  • 13-12-2010, 12:53:02
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Asusdan şaşma arkadaşım.
  • 13-12-2010, 16:24:28
    #27
    çarşamba günü alacağım arkadaşlar önerilere devam ederseniz sevinirim. önerileri şöyle yaparsanız sevinirim. "xxxx marka laptopta ısınma, kasma yok gayet güzel" yani öneririnizin sebebiyle yazarsanız çok güzel olur