lenovo evet sorun çıkarmıyor deniliyor. teknik desteğin iyi olması lazım kesinlikle. hp ve toshiba bu konuda iyi sanırım.
2 senedir sony bilgisayarıma format atmamı gerektirecek durum bile oluşmadı bırak donanım arızasını. ev arkadaşım hp pavilon aldı geçen yaz 3 kere servise gitti geldi
2 senedir sony bilgisayarıma format atmamı gerektirecek durum bile oluşmadı bırak donanım arızasını. ev arkadaşım hp pavilon aldı geçen yaz 3 kere servise gitti geldi
vallahi sony zaten aklımda vardı da sizin yorumlarınız sayesinde sanırım direk ondan alıcam gibi
zaten 1 ay zor durdu.Şimdi servisin son sürat ürün Kullancı hatası diye gönderir diye korkuyorum..şahsen öyle birşey olursa direk ümraniye gidip bir güzel vericem ayarı
çarşamba günü alacağım arkadaşlar önerilere devam ederseniz sevinirim. önerileri şöyle yaparsanız sevinirim. "xxxx marka laptopta ısınma, kasma yok gayet güzel" yani öneririnizin sebebiyle yazarsanız çok güzel olur