• 08-12-2010, 14:18:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen nerden bilion
    Msn'den anlatırım..

    Yanlış anlaşılmasın hee Sadece duydum.
  • 08-12-2010, 14:35:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    mafya adamlarının karısıyla bile yatanı duydum bu forumda
  • 08-12-2010, 15:53:43
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    O değilde bunlar mail adreslerimizi nerden buluyorlar?Kendi mail adresim, başkalarının ki yani gördüğüm her mail adresine geliyo bu mailler
  • 08-12-2010, 20:40:34
    #13
    Dualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde bunlar mail adreslerimizi nerden buluyorlar?Kendi mail adresim, başkalarının ki yani gördüğüm her mail adresine geliyo bu mailler
    mail örümceği diye birşey duydun mu. ben duymuştum taa 2000 senesinde. aynı google örümceği gibi bu örümcek xxx@xxx.xxx mail şeklinde olan mailleri toplar bir kategoriye ekler, mailler gönderildiğinde (hani mail açılınca cevap gidiyor ya karşıya) o şekilde gönderilir ve sağlam maillere reklam gönderilir. bu yüzden basit forum ve siteler için kullandığım tek mail adresi var onu kullanıyorum.
  • 08-12-2010, 20:40:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Valahi bende şaşırmış vaziyetteyim
  • 08-12-2010, 20:47:00
    #15
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valahi bende şaşırmış vaziyetteyim
    valla sen şaşırmış değil üzgün gibisin fake olmasa parayı kırardım düşüncesindesin yanlışmıyım
  • 08-12-2010, 21:08:37
    #16
    Düşünce şekli;

    Ulan 2500 TL'den olsa 5 kişi olsa 12500 TL yapar e iyimiş valla iyimiş.
  • 08-12-2010, 21:38:23
    #17
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünce şekli;

    Ulan 2500 TL'den olsa 5 kişi olsa 12500 TL yapar e iyimiş valla iyimiş.
    yemişim adsensesini dedirtecen sende millete bu rakamları buraya yazıp
  • 09-12-2010, 15:14:25
    #18
    Daveti Gönderen: ladyberlin
    Davetin Başlığı: oraya gelicem havalar nasıl
    Mesaj: merhaba hayat tamamen tesadüflerle haftaya türkiyeye geliyorum ufakcık kısacık sürecek bir ilişki yaşamak istermisin çünkü burda kendime ayıramadığım vakti türkiyede ayırmak istiyorum beni tecrübesiyle hareketleriye sadece gönlümü hoş edecek birisini istiyorum benim bir ilişkide hayırlarım yoktur.. çünkü herkes istediğini almanın peşinde benim hiç bir maddi beklentim olmaz evlilik felan öyle bir beklentimde yok zaten.. yehju ya gelde msn vereyim oradan devam edelim.



    Az önce bana geldi. Napsam acaba inansam mı ki