• 06-12-2010, 19:46:21
    #1
    Bir kaç kişiden duyduğum kadarı ile Kyk burs larının bu gece 24:00'dan sonra açıklanacağı söyleniyor. Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarımız varmı?
  • 20-12-2010, 16:36:40
    #2
    kyk açıklandı mı beyler? yeni konu açmayayım dedim boş yere
  • 20-12-2010, 17:23:40
    #3
    bizim nerdeyse 1. dönem bitti.. (07.01.2011 ' de tatile çıkıyoruuz )
  • 20-12-2010, 17:38:43
    #4
    Deathbl0w adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim nerdeyse 1. dönem bitti.. (07.01.2011 ' de tatile çıkıyoruuz )
    aynen biz de
  • 20-12-2010, 19:17:32
    #5
    bi kredi vercekler kaç ay bekletiyolar
  • 20-12-2010, 19:21:41
    #6
    Bizim'de 10.unda bitiyor 1.dönem vay arkadaş
  • 20-12-2010, 19:22:00
    #7
    http://www.kyk.gov.tr/KREDI_BELGE201...oGirisBelge.do
    buradan açıklanıyor diyorlar, gergin bekleyiş sürüyor
  • 20-12-2010, 19:29:49
    #8
    Kaç yıllık öğrenciyim ilk defa bu kadar geç açıklıyorlar seçime mi ne yakın açıklayacaklar nedir ya
    Millet perişan sınıflarda yatıyor bizim burada ev tutmamışlar kiralar çok özel yurtlar 3.000TL den başlıyor yıllık KYK yurtları okulla çok ama çok uzak adamlar 24:00 a kadar kantinde ondan sonra sınıflarda uyuyorlar gece sabah 07:00 da kantin açılıyor onlarda yene kantine gidiyor.
  • 20-12-2010, 20:18:52
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bugün okulda açıklandı diye bir söylenti yayıldı. sınıfın yarısı derse girmedi