T-shirt Bastırcamda ne Resmi Koyayım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
T-shirt Bastırcamda ne Resmi Koyayım?
3
●
323
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
T-shirt Bastırcamda ne Resmi Koyayım?
06-12-2010, 17:45:28
#1
frombilal
Arkadaşlar T-shirt Bastırcam KEndime Özel...
Ön tarafına İlgi Çekici bir Resim Koymak istiyorum.. ani Grefiksel birşey.
Ama bulamadım tam olarak Yardımcı olursanız sevinirim
06-12-2010, 19:09:58
#2
Oktigh
Üyeliği durduruldu
ergenekon yaz
06-12-2010, 19:11:36
#3
teknoman
Oktigh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ergenekon yaz
sakinnn
, hapse girersin sonra
06-12-2010, 19:48:31
#4
malioztekin
karikatürün varsa güzel olur aslında ...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler