• 04-12-2010, 14:32:16
    #19
    Şu yanak üstü tüylerin sakal bölümüne girmesi canımı sıkıyor 18 yaşıma gireyim direk epilasyon.

    Başka çaresi yok herhalde.
  • 04-12-2010, 15:00:52
    #20
    SpHinX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu yanak üstü tüylerin sakal bölümüne girmesi canımı sıkıyor 18 yaşıma gireyim direk epilasyon.

    Başka çaresi yok herhalde.
    epilasyondan başka çaresini bulursan banada haber ver ilaç vs..
  • 04-12-2010, 15:11:39
    #21
    cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu istenmeyen tüyler benim sinirimi bozuyor. aslında çok kıllı değilim ama hiç istemediğim için psikolojimi bozuyor.
    biri tecavüz etse rezil olacakmışım gibi hissediyorum.

    sizde durum nedir
    Genelde trafik kazası, hastalık ya da ölüm gibi durumlarda rezil olmaktan korkar insan. Tecavüz eden adam kılla tüyle ilgilenmez gibi bir his var içimde.

    Erkeğin kıllısı makbul derler-cinsiyetinizi bilmiyorum gerçi. ama demek ki psikolojinizi bozuyor Allah kolaylık versin, başka dert vermesin..
  • 04-12-2010, 15:12:19
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Behemoth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Perçave bro ? seemsiyah kanka varsayımda bulunuyor arkadas ! ffakko terk


    http://www.youtube.com/watch?v=Ad5XTDcVhQI

    süper ya
  • 04-12-2010, 16:37:17
    #23
    Üyeliği durduruldu
    http://www.metroseksuelerkek.com/yan...e-kurtulma.htm
  • 05-12-2010, 17:50:22
    #24
    kıl tüy iyidir, bir hava katar adama.
  • 05-12-2010, 18:40:27
    #25
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde trafik kazası, hastalık ya da ölüm gibi durumlarda rezil olmaktan korkar insan. Tecavüz eden adam kılla tüyle ilgilenmez gibi bir his var içimde.

    Erkeğin kıllısı makbul derler-cinsiyetinizi bilmiyorum gerçi. ama demek ki psikolojinizi bozuyor Allah kolaylık versin, başka dert vermesin..
    Aynen katılıyorum ve inanın arkadaşınız size bu konuda sorunu olsa iletir.
  • 05-12-2010, 18:45:27
    #26
    istenmeyen tüylerle aramız kötü. ben onları istemiyorum, onlar da "istenmeyen dana" diyorlar bana. istemediğim biriyle aram nasıl olmalıysa öyle işte. ya senin?
  • 05-12-2010, 18:49:18
    #27
    Demeyin öyle üzülüyorlar