• 03-12-2010, 00:55:23
    #1
    Aramızdan Ayrılanlar....
    Evet arkadaşlar bu konuda bilgisi olmuyan ilk önce şu haberi okusun..

    http://ogretmenatama.com/gundem/evde...i-ne-video.htm

    Açıkcası benim izlenimime göre ortada yalan bir durum yok..

    Gerçekten garip bir durum arkadaşlar ben üç harflilere inanan ve bizzat çevremde bununla ilgili olaylar yaşanmış biri olarak olay gerçektende korkutucu...

    Sizce hiç bir bilimsel açıklaması olmuyan bu durum nasıl oluyor ?

    Herkesin görüşünü alalım arkadaşlar..

    Alıntı
    Not: Hakaret boyutuna varan tartışma çıkarıcaksınız veyahut saçma sapan alaycı konuşacaksanız rica ediyorum yazmayın...Lütfen egolarınızı tatmin edicek başka konular bulun.Gereksiz yazanlar report edilecektir.
  • 03-12-2010, 01:09:56
    #2
    yer altından gaz sızması vardır...
  • 03-12-2010, 01:14:25
    #3
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yer altından gaz sızması vardır...
    misafirlikte ve başka evlerde de çıkmış aynı yangın
  • 03-12-2010, 02:16:41
    #4
    ya hocaya gitsinler, yada yanlarında yangın tüpü taşısınlar
  • 03-12-2010, 08:52:51
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Bir Allahın kuluda o evlere gizli kamera koymayı düşünmez mi?
  • 03-12-2010, 09:03:15
    #6
    Her şey olabilir. Olmaz, olmaz..O, öyle olmaz dememek lazım. Ne olur, ne olmaz
  • 03-12-2010, 09:23:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Doğruysa Başlarında Büyük Bela Var. Allah Yardımcıları Olsun.

    Yalansada , Oyunsada Allah Belalarını Versin.
  • 03-12-2010, 10:51:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    3 harfliler dadanmış olabilir.
  • 03-12-2010, 11:01:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Evde birşey olabilir.Yatır vs