• 02-12-2010, 10:21:58
    #10
    Bundan sonra yeni kategori açılsın foruma. Özür dileyenler, ölenler falan diye.
  • 02-12-2010, 11:44:11
    #11
    bu loginin gerçek sahibi ile ben iş yapıyorum ve çok düzgün bir insan.
    msn adresi enderkilic_28@hotmail.com

    logini çalınmış ve çalan kişi dolandırıcılık yapmış.
    (bu durum hepimizin başına gelebilir)

    Bir admin arkadaşa konuyu anlatmış ve admin onun nickindeki banı kaldırmıştı.
    ama ne olduysa tekrar banlanmış..

    Mod. arkadaşların ilgilenmesi gerekli bu konu hakkında.

    saygılar