tüm r10.net arkadaşlarımdan özür diliyorum
10
●1.066
- 02-12-2010, 11:44:11bu loginin gerçek sahibi ile ben iş yapıyorum ve çok düzgün bir insan.
msn adresi enderkilic_28@hotmail.com
logini çalınmış ve çalan kişi dolandırıcılık yapmış.
(bu durum hepimizin başına gelebilir)
Bir admin arkadaşa konuyu anlatmış ve admin onun nickindeki banı kaldırmıştı.
ama ne olduysa tekrar banlanmış..
Mod. arkadaşların ilgilenmesi gerekli bu konu hakkında.
saygılar