• 05-09-2007, 14:53:23
    #10
    Misafir
    Ezo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video'yu nasıl ekliyorsunuz buraya? aaa bende olmadı
    Gelişmiş Cevap / Youtube butonuna bas.

    [youtube] numara [/youtube]


    http://www.youtube.com/watch?v=
    8XLRQdPxxzU ( numara )

    [youtube]8XLRQdPxxzU[/youtube]
  • 05-09-2007, 14:55:02
    #11
    valla mahallenin delisi gibi bağırıyo ben hiç beğenmedim
  • 05-09-2007, 14:56:29
    #12
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    Sitelere eklendigi gibi degil burası sonuç'da Youtube'den video almayı biliyoruz sende
    Konu buraya siteye ekledigim gibi olmadı onu sordum neyse rezil olmadan kaçıyım burdan

    edit: biriniz ugur aslan & alişan - son hıçkırık video'sunu ekliyebilirmi.
  • 05-09-2007, 15:00:59
    #13
    [youtube]IzYnZG2HATg[/youtube]

    buyur kardeşim..
  • 05-09-2007, 15:01:28
    #14
    Misafir
    Ezo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelere eklendigi gibi degil burası sonuç'da Youtube'den video almayı biliyoruz sende
    Konu buraya siteye ekledigim gibi olmadı onu sordum neyse rezil olmadan kaçıyım burdan

    edit: biriniz ugur aslan & alişan - son hıçkırık video'sunu ekliyebilirmi.
    [YOUTUBE]RZob1nd7c3M[/YOUTUBE]

    Ben pek beğenmedim ama
  • 05-09-2007, 15:10:49
    #15
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [youtube]IzYnZG2HATg[/youtube]
    buyur kardeşim..
    Teşekür ederim.
    +Rep
    Bu şarkı çok duygusal veya beni üzüyor.
  • 05-09-2007, 15:16:30
    #16
    Üyeliği durduruldu
    adsız yerlerden geldim
    toprağım yok
    anavatanım belirsiz

    ateşler yakıyorum parmaklarımla
    ve sana şarkılar söylüyorum kalbimle
    yürek telim gönül yakıyor

    alamo'da doğdum
    yerim yok, toprağım yok, yurdum yok

    böyledir, bizim (çingene) kadınlarımız
    acınla şarkını söylediğinde
    seni darmadağın eder

    Ekşi sözlükten alıntıdır..
  • 05-09-2007, 19:20:43
    #17
    Bişey diyecegım şnanmayacaksınız.Şuan bir parça dinliyordum sevdığım parçalardan gruo gündoğarken- ruzgar dedım adam yayınlamış bakayım şarkıyı durdurup dinlerım tesadufun bu kadarı olmaz..Çok benzıyor şarkıya ben çok benzettım..
    Ayrıca süper şarkıdır dinlenızı tavsıye ederım videosu dinleyın :
    [yt]VGiIn8y7J8s[/yt]
  • 05-09-2007, 20:07:21
    #18
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bişey diyecegım şnanmayacaksınız.Şuan bir parça dinliyordum sevdığım parçalardan gruo gündoğarken- ruzgar dedım adam yayınlamış bakayım şarkıyı durdurup dinlerım tesadufun bu kadarı olmaz..Çok benzıyor şarkıya ben çok benzettım..
    Ayrıca süper şarkıdır dinlenızı tavsıye ederım videosu dinleyın :
    [yt]VGiIn8y7J8s[/yt]

    söyleyen kadının sesi benziyo,ve sanırım dilleri aynı.