Bişey diyecegım şnanmayacaksınız.Şuan bir parça dinliyordum sevdığım parçalardan gruo gündoğarken- ruzgar dedım adam yayınlamış bakayım şarkıyı durdurup dinlerım tesadufun bu kadarı olmaz..Çok benzıyor şarkıya ben çok benzettım..
Ayrıca süper şarkıdır dinlenızı tavsıye ederım videosu dinleyın :
[yt]VGiIn8y7J8s[/yt]