• 13-11-2010, 22:01:45
    #10
    Makale.. hiç denemedim, ancak yazabilirim belki.. deniyeceğim..

    başka fikirleri olan ?
  • 13-11-2010, 22:21:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Annenden iste bence.
  • 13-11-2010, 22:26:23
    #12
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annenden iste bence.
    Çok zekisin..
  • 13-11-2010, 23:39:18
    #13
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annenden iste bence.
    Ayar tarzında öneri - cinayet sebebi
  • 13-11-2010, 23:45:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annenden iste bence.
    o senin kararın saygı duymak lazım
  • 13-11-2010, 23:46:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Makale öneririm bende.
  • 13-11-2010, 23:58:27
    #16
    facebook... iyi kasarsan haftada 50-100 alırsın.. benim kontor paraları oradan geliyorda, sürekli hatta 30-40 liralık kontor var. Arada iki tane de hesap satarsın tamam işte.