• 06-11-2010, 00:46:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar, işletme 2. sınıf için kayıtlar sona erdi mi? . Az önce aöf sitesine girdim 27 Ekim falan yazıyor yanlış yere bakmış olabilirim diye düşündüm.

    Yada kayıt geçse bile seneye 2. sınıftan devam edebiliyor muyuz?
  • 06-11-2010, 00:48:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kayıt yenileme bu ayın sonunda başlayacak diye biliyorum
  • 06-11-2010, 01:22:55
    #3
    29 Kasım - 24 Aralık Tarihleri arasında yapılıyor