merhaba arkadaşlar bundan 1 hafta öncesiydi bekar evinden havanın soğuması yüzünden baba ocağına döndüm .. eve geldim pc başında geçirdim yine herzamanki gibi sonra saat gece 3 gibi yatağa girdim sağa yatmak sünnet ve kalp için sağlıklı olduğu için hep sağdan yatarım .. yalnız yattığımda kalbimin üzerinde bişey var sanki dedim az uyumaya başladım alttan bi nefes sıkışması geldi dedim ne oluyor :S sonra kalktım az oturdum kendime gelirim dedim sonra nefes daralması iyice arttı kalktım bi yüzümü yıkadım balkona çıktım.. geldim tekrar yattım olmadı kalbim sıkıştı nefesim iyice daralmaya başladı dedim olmayacak peder camiye gitti geldi hastahaneye gittik kan idrar kalp ekg falan çektirdim birşey çıkmadı zaten stajyer öğrenciler vardı acilde o ona soruyor o ona soruyor birşey çıkmadı.. sonra eve geldim netten araştırdım ve panik atak çıktı hemen hemen hepsini yaşadım ve şimdi her gece aynı sıkıntıyı yaşıyorum özellikle geceleri uyuyamıyorum sabah ışığı doğunca ancak uyuyabiliyorum az sıkışma olsada şimdi yaşayan bilen arkadaşlarımız vardır illaki Allah acil şifalar versin tüm hastalara .. ne yapmam gerekir bilgilerinize ihtiyacım var

uyku düzensizliği var bu site olaylarından sonra şimdi sizlerden ne yapmam gerekir yaşayan arkadaşlardan öğrenmek istiyorum ? ayrıca bi kardeşiniz olarak aşırı süre pc başında kalmayın sinir stres sıkıntı yapmayın Allah korusun benim durumuma düşebilirsiniz