• 05-11-2010, 07:19:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar bundan 1 hafta öncesiydi bekar evinden havanın soğuması yüzünden baba ocağına döndüm .. eve geldim pc başında geçirdim yine herzamanki gibi sonra saat gece 3 gibi yatağa girdim sağa yatmak sünnet ve kalp için sağlıklı olduğu için hep sağdan yatarım .. yalnız yattığımda kalbimin üzerinde bişey var sanki dedim az uyumaya başladım alttan bi nefes sıkışması geldi dedim ne oluyor :S sonra kalktım az oturdum kendime gelirim dedim sonra nefes daralması iyice arttı kalktım bi yüzümü yıkadım balkona çıktım.. geldim tekrar yattım olmadı kalbim sıkıştı nefesim iyice daralmaya başladı dedim olmayacak peder camiye gitti geldi hastahaneye gittik kan idrar kalp ekg falan çektirdim birşey çıkmadı zaten stajyer öğrenciler vardı acilde o ona soruyor o ona soruyor birşey çıkmadı.. sonra eve geldim netten araştırdım ve panik atak çıktı hemen hemen hepsini yaşadım ve şimdi her gece aynı sıkıntıyı yaşıyorum özellikle geceleri uyuyamıyorum sabah ışığı doğunca ancak uyuyabiliyorum az sıkışma olsada şimdi yaşayan bilen arkadaşlarımız vardır illaki Allah acil şifalar versin tüm hastalara .. ne yapmam gerekir bilgilerinize ihtiyacım var uyku düzensizliği var bu site olaylarından sonra şimdi sizlerden ne yapmam gerekir yaşayan arkadaşlardan öğrenmek istiyorum ? ayrıca bi kardeşiniz olarak aşırı süre pc başında kalmayın sinir stres sıkıntı yapmayın Allah korusun benim durumuma düşebilirsiniz
  • 05-11-2010, 09:15:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yaşayan arkadaş yokmu hiç :S
  • 05-11-2010, 09:27:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende hep var pc ile alakalı bir durum değil.Bende genelde sevdiğim kişiye zarar gelme hissine kapıldığım zaman dediklerin oluyor
  • 05-11-2010, 09:33:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hep var pc ile alakalı bir durum değil.Bende genelde sevdiğim kişiye zarar gelme hissine kapıldığım zaman dediklerin oluyor
    bende öyle birşey yok ben aşırı sinir stres yaptım ondan sanırım geceleri uyuyamıyorum artık
  • 05-11-2010, 09:49:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    MagicLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende öyle birşey yok ben aşırı sinir stres yaptım ondan sanırım geceleri uyuyamıyorum artık
    Buyur hocam

    Alıntı
    Âyet-el Kürsî

    Allahü lâ ilâhe illâ hüvel hayyül kayyûm. Lâ te’huzühû sinetün ve lâ nevm. Lehû mâ fis-semâvâti vemâ fil erd. Menzellezî yeÅŸfeu indehû illâ biiznihi. ya’lemü mâ beyne eydîhim vemâ halfehüm velâ yühîtûne biÅŸey’in min ilmihî illâ bimâ şâe vesia kürsiyyühüssemâvâti vel erd. Velâ yeûdühü hıfzuhumâ ve hüvel aliyyül azîm.
  • 05-11-2010, 09:54:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyur hocam
    paşam teşekkür ederim yalnız hafızım nazar ayeti olsun yasin-i şerif falan hergün okurum yalnız bu piskolojik ..
  • 05-11-2010, 11:41:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hocam bu lanet alet insanın psikolojisinide bozuyor
  • 05-11-2010, 11:45:25
    #8
    Geçmiş olsun hocam.
  • 05-11-2010, 11:48:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Eğer seni tedirgin eden bir olay varsa veya yaşanacak olan, olması gereken, stress den dolayı olabilir.

    Bir psikiyatrist'e gözükürsen rahatlatıcı anlamında ilaç verebilir. Kalple ilgili olmasada insanın kendi kendine yaptığı sinir stress, efam bu tür hastalıklara yol açabiliyor