Sizce okulda görülen en saçma ders hangisi?
49
●3.152
- 04-11-2010, 13:55:45Bence en saçma ders resim dersi (: resme yeteneksizim de ondan ((:
- 04-11-2010, 14:00:21Öğrencilerin 12 sene boyunca öğrendikleri her şey gereksiz
İngilizce, Ekstra yabancı Dil dersi, Beden Eğitimi, Trafik temel dersler bunlar olmalı.
Öğrencilere 2 hatta 3 yabancı dil öğretilmeli. Beden Eğitimi dersinde öğrencilere yüzme öğretilmeli. Okulda seçmeler yapılmalı. Önemli yetenekleri alt yapıya göndermeli. Öğrencilere Türkçe öğretilmeli. Konuşmayı öğretmeli, yazmayı öğretmeli. Trafikte nasil davranılması gerektiği öğretilmeli.
Yüksek öğretimde ise öğrenci alanını seçtikten sonra doktora Biyoloji. Mühendise Fizik, Kimya, Matematik dersleri verilmeli. - 04-11-2010, 15:04:30zorunlu seçmeli diye geçiyordu üniversitede, ben de takılırdım buna hep.Nicksiz1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bir tezattır bu, zorunlu seçmeli ders
gelde bu sacmalik icinden kurtul