• 04-11-2010, 13:25:02
    #1
    Sizce okulda görülen en saçma ders hangisi ve neden?
  • 04-11-2010, 13:27:27
    #2
    bence diksiyon ve hitabet dersi çok saçma ve boş bi ders bunun yerine sınava çalışmamıza izin verebilirler
  • 04-11-2010, 13:55:45
    #3
    Bence en saçma ders resim dersi (: resme yeteneksizim de ondan ((:
  • 04-11-2010, 14:00:21
    #4
    Backlink Hizmetleri
    Öğrencilerin 12 sene boyunca öğrendikleri her şey gereksiz

    İngilizce, Ekstra yabancı Dil dersi, Beden Eğitimi, Trafik temel dersler bunlar olmalı.

    Öğrencilere 2 hatta 3 yabancı dil öğretilmeli. Beden Eğitimi dersinde öğrencilere yüzme öğretilmeli. Okulda seçmeler yapılmalı. Önemli yetenekleri alt yapıya göndermeli. Öğrencilere Türkçe öğretilmeli. Konuşmayı öğretmeli, yazmayı öğretmeli. Trafikte nasil davranılması gerektiği öğretilmeli.


    Yüksek öğretimde ise öğrenci alanını seçtikten sonra doktora Biyoloji. Mühendise Fizik, Kimya, Matematik dersleri verilmeli.
  • 04-11-2010, 14:54:12
    #5
    en sacma ders secmeli ders. ne kadar adi secmeli olsa dahi biz bunu secemiyoruz ki bu da benim icin gereksiz bir ders olarak geliyor, secmeli ise neden biz secemiyoruz bu dersin ???
  • 04-11-2010, 14:57:45
    #6
    geometri
  • 04-11-2010, 15:04:30
    #7
    Nicksiz1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en sacma ders secmeli ders. ne kadar adi secmeli olsa dahi biz bunu secemiyoruz ki bu da benim icin gereksiz bir ders olarak geliyor, secmeli ise neden biz secemiyoruz bu dersin ???
    zorunlu seçmeli diye geçiyordu üniversitede, ben de takılırdım buna hep.

    Nasıl bir tezattır bu, zorunlu seçmeli ders
  • 04-11-2010, 15:05:52
    #8
    yani gelde bu sacmalik icinden kurtul
  • 04-11-2010, 15:09:03
    #9
    Staj. :) Stajda öğrencilerin %85'inin hiç bir şey yapmadığını herkes biliyor.