• 04-11-2010, 06:54:15
    #19
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neden hala banlanmiyor ?
  • 04-11-2010, 07:19:37
    #20
    Üyeliği durduruldu
    aynen bencede banlanması gerekmezmi ?
  • 04-11-2010, 07:25:52
    #21
    Hala ayakta :s
  • 04-11-2010, 11:40:42
    #22
    İhh ile bağışı yaparım ama aracı kullanmam.