• 01-11-2010, 08:38:40
    #46
    Bakın diyoki geleceğinizi felan vs. şeyler diyo bence kesinlikle ve kesinlikle yeni bir banka açılacak veya açıldı.yani bizde para çok bize emanet edebilirsiniz paranızı diyolar.

    bir kişi finans ile ilgilenen birilerine benziyolar diyodu.Oda olabilir
  • 01-11-2010, 10:00:53
    #47
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seemsiyah'ın önüne bilinmeyen denklemi koy hocam bakalım çözebiliyor mu? ama iş paraya gelince..
    ya adı üstünde bilinmeyen denklem. biz bilinen şeylere çözüm üreten insanlarız nihayetinde
  • 01-11-2010, 10:31:45
    #48
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı ben şimdi 10 kişiden 10 lira toplasam sıraya girsem. ben girdim çıktım 100 lira oldu mu 125? 25i cebime koydum, sıradaki arkadaşa verdim 100 lirayı, o da 25 lira kar etti. 10 kişi 250 lira para toplarız. kişi başı 25er lira kâr. temiz iş
    Rep kalkmış mı ne yoksa + yani
  • 01-11-2010, 11:53:25
    #49
    Üyeliği durduruldu
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı ben şimdi 10 kişiden 10 lira toplasam sıraya girsem. ben girdim çıktım 100 lira oldu mu 125? 25i cebime koydum, sıradaki arkadaşa verdim 100 lirayı, o da 25 lira kar etti. 10 kişi 250 lira para toplarız. kişi başı 25er lira kâr. temiz iş
    allah'tan bu organizasyonu her hafta veya ne bilim her ay yapmıyorlar sömürürsün valla adamları
  • 01-11-2010, 13:06:30
    #50
    güzel uygulama
  • 01-11-2010, 14:22:03
    #51
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah'tan bu organizasyonu her hafta veya ne bilim her ay yapmıyorlar sömürürsün valla adamları
    1000kişi toplayıp sıraya geçerim
  • 01-11-2010, 14:32:28
    #52
    Üyeliği durduruldu
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı ben şimdi 10 kişiden 10 lira toplasam sıraya girsem. ben girdim çıktım 100 lira oldu mu 125? 25i cebime koydum, sıradaki arkadaşa verdim 100 lirayı, o da 25 lira kar etti. 10 kişi 250 lira para toplarız. kişi başı 25er lira kâr. temiz iş
    Ehehe Süper Fikir.
  • 01-11-2010, 14:49:23
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehehe Süper Fikir.
    Süper fikirde sırada onca insan var , sıranın gelmesi ne kadar sürer
  • 01-11-2010, 14:50:40
    #54
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper fikirde sırada onca insan var , sıranın gelmesi ne kadar sürer
    biz kendi başımıza bi sıra olucaz zaten, erken saatte konuşlanıcaz civara