• 27-10-2010, 22:20:54
    #1
    Arkadaşlar yüzümde çok olmaayacak şekilde çiller var bunlara çözüm olarak ne kremini yada nasıl bir doğal yöntemi Önerirsiniz.tşkler.
  • 27-10-2010, 23:33:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şu linkte bitkilerle birşeyler yapılması önerilmiş.

    devamı........ veya buraya da bakabilirsiniz....

    bildiğim kadarıyla en son çözüm, estetik operasyon....
  • 28-10-2010, 00:42:29
    #3
    Bende de var. Yazın güneşte artıyor. Kışın azalıyor. Çok şirin noktacıklar. Seviyorum çillerimi ben (:

    Güneş koruyucu faktörlü krem kullanmalısın. Gün ışığına çıkarken en az 30 faktörlü güneş koruyucu sürersen, artmaz ve koyulaşmaz.

    Sık sık peeling yap mesela yüzüne. Yoğurda karbonat koy biraz bekle, bunu yüzüne sür, azcık beklet ılık suyla yıka. Elma sirkesiyle yüzünü sil falan. Nispeten görünüm hafifler.

    Ben bişi yapmıyorum. Sadece güneş koruyucu kullanıyorum bir de gerekmedikçe güneşe çıkmıyorum.
  • 28-10-2010, 02:08:06
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Bende de var. Yazın güneşte artıyor. Kışın azalıyor. Çok şirin noktacıklar. Seviyorum çillerimi ben (:
    Katılıyorum , özellikle şirin bayanları çok daha tatlı kılıyor
  • 28-10-2010, 03:20:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Başlığı okuyunca Tansu Çiller ile alakalı bi şey sandım ben de gece gece beyin yerinde değil tabi