Çilleri geçirmek İçin ne yapmalıyım ?
4
●832
- 27-10-2010, 23:33:58Üyeliği durdurulduşu linkte bitkilerle birşeyler yapılması önerilmiş.
devamı........ veya buraya da bakabilirsiniz....
bildiğim kadarıyla en son çözüm, estetik operasyon.... - 28-10-2010, 00:42:29Bende de var. Yazın güneşte artıyor. Kışın azalıyor. Çok şirin noktacıklar. Seviyorum çillerimi ben (:
Güneş koruyucu faktörlü krem kullanmalısın. Gün ışığına çıkarken en az 30 faktörlü güneş koruyucu sürersen, artmaz ve koyulaşmaz.
Sık sık peeling yap mesela yüzüne. Yoğurda karbonat koy biraz bekle, bunu yüzüne sür, azcık beklet ılık suyla yıka. Elma sirkesiyle yüzünü sil falan. Nispeten görünüm hafifler.
Ben bişi yapmıyorum. Sadece güneş koruyucu kullanıyorum bir de gerekmedikçe güneşe çıkmıyorum.
gece gece beyin yerinde değil tabi