• 25-10-2010, 21:00:08
    #1
    Oxford üniversitesi mülakatların birinde bu soruyu sormuş. Gelin Beraber tartışalım .Benim cevabım :

    Bence normal yada anormal diye bir kavram yoktur, aklı yerinde bir insan göre zeka özürlü bir insan anormaldir. Zeka özürlü bir insana görede aklı yerinde bir insan anormaldir.

    Bize göre 100 tane anormal varlık olsun. Bir torbanın içine 100 tane anormal varlık, 1 tane de normal varlık atalım. Sizce bu 101 kişilik grubun içinde anormal olan kimdir? Torbaya sonradan attığımız 1 tane normal varlık anormal olurken , başlangıçta 100 tane anormal olan varlıkta normal oldu. Çünkü insanlara göre diğerlerinden farklı olan anormal değilmidir. Öyleyse torbaya sonradan attığımız 1 tane normal diğerlerinden farklı olduğu için başlangıçta normal iken torbaya atınca anormal oluyor .
  • 25-10-2010, 21:44:12
    #2
    100 beyaz koyun arasındaki 1 siyah koyun anormal.

    100 siyah koyun arasındaki 1 beyaz koyun anormal.

    kime göre,neye göre olduğu önemli
  • 25-10-2010, 21:49:17
    #3
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 beyaz koyun arasındaki 1 siyah koyun anormal.

    100 siyah koyun arasındaki 1 beyaz koyun anormal.

    kime göre,neye göre olduğu önemli
    Evet . Normal ve anormal kavramları X gibi bir değişken