• 25-10-2010, 23:25:22
    #10
    2 hatunda bomba bu parçanın klibide hoş
  • 26-10-2010, 00:53:10
    #11
    Ufak yeğenim hep bu tür arap müzikleri dinliyor. En az 50 tane video cd yapmışımdır. Ezberledim neredeyse hepsini : P

    Bu kıza denk gelmiştim. Birkaç tane daha güzel videosu var.
  • 26-10-2010, 13:48:11
    #12
    gözlere bittim
  • 26-10-2010, 17:19:33
    #13
    şarkının adı aklıma geldi
    Haifa Wehbe- El wawa
  • 28-10-2010, 07:52:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    offf süper ya
  • 28-10-2010, 12:10:33
    #15
    Haifa Wehbe söylüyor "Boos El Wawa" (Kiss the Owie) de şarkının adı

    hatta sözlerini bile buldum

    ingilizce çevirisi şöyle:
    See the owie, kiss the owie, make the owie get better.
    When you kissed the owie, you made the owie go away.
    Hide me close to you, cover me and make me warm.
    Without you I am so cold aahhhh
    My nights are sweeter staying up in love
    I got to wear my most beautiful clothes
    I wear for your eyes my darling all brand new
    A kiss to you and I want you to stay by my side
    Among all people you are most precious to me
    And my last concern is what they say is wrong or right.


    http://www.youtube.com/watch?v=bD0lPIN_rF8
  • 28-10-2010, 12:18:24
    #16
    İlk güzellik yarışmasına katılan Türk kızının boy boy fotoğrafını yayınlayarak kıvanç duyan bazı yabancı gazeteler İŞTE BİZ OSMANLININ TORUNUNU BÖYLE SOYARIZ gibi başlıklar attıklarını hatırlıyorum da şimdide arapları böyle göstermeye çalışanlar aynı kişiler değil mi. İran da başınızı bi yerinizi açacaksınız vaadiyle cumhurbaşkanı olmak isteyen ve birilerinin desteklediği kişiler.

    Utanç duyuyorum.......
  • 28-10-2010, 12:25:16
    #17
    Chan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabistanda türban takmayanlar da mı var ya
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk güzellik yarışmasına katılan Türk kızının boy boy fotoğrafını yayınlayarak kıvanç duyan bazı yabancı gazeteler İŞTE BİZ OSMANLININ TORUNUNU BÖYLE SOYARIZ gibi başlıklar attıklarını hatırlıyorum da şimdide arapları böyle göstermeye çalışanlar aynı kişiler değil mi. İran da başınızı bi yerinizi açacaksınız vaadiyle cumhurbaşkanı olmak isteyen ve birilerinin desteklediği kişiler.

    Utanç duyuyorum.......
    Canımın içleri orası arabistan değil, LÜBNAN
  • 28-10-2010, 14:41:08
    #18
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canımın içleri orası arabistan değil, LÜBNAN
    müslüman kesime yavaş yavaş yalakalar yüzünden sızıyorlar işte. Lübnanı kim yönetiyor ki.