İlk güzellik yarışmasına katılan Türk kızının boy boy fotoğrafını yayınlayarak kıvanç duyan bazı yabancı gazeteler İŞTE BİZ OSMANLININ TORUNUNU BÖYLE SOYARIZ gibi başlıklar attıklarını hatırlıyorum da şimdide arapları böyle göstermeye çalışanlar aynı kişiler değil mi. İran da başınızı bi yerinizi açacaksınız vaadiyle cumhurbaşkanı olmak isteyen ve birilerinin desteklediği kişiler.

Utanç duyuyorum.......