• 25-10-2010, 12:18:22
    #1
    Ben internet download manager 5.18i kullanıyorum keyli bi şekilde. Fakat diğer bilgisayarımda aynısı yüklüyken. Örn: Facebookta bir video izlerken Bu video dosyasını indir çıkıyorud. Bu yeni bilgisayarımda maalesef çıkmıyor.O programın içine birşeyler yapmıştım ondan öyle yapıyordu fakat tam hatırlamıyorum. Gördüğüm videoları,müzikleri direk indirebiliyordum.Acaba dediğimi yapabilen varmı ?
  • 25-10-2010, 12:22:08
    #2
    Bak şu an yok İDM ama onda ayarlarda şu İnternet tarayıcılarında aktif ol diyor onu seç.

    Sonra tarayıcıyı tekrar başlat düzelir o İDM de tarayıcı ayarını yap.
  • 25-10-2010, 12:36:09
    #3
    İndirilenler > Seçenekler > Tarayıcılardaki İDM panelni düzenle > Web oynatıcılardan otomatik yakalama var onu seçin ve yukarıda arkadaşın söylediği ayarıda yaptığın zaman tekrar başlattığında örneğin facebookta video izlerken hemen yukarısında indirme butonu çıkacaktır..
  • 25-10-2010, 16:26:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bence flashgot ile birlikte kullan bazı siteler indirtmiyor idm
  • 25-10-2010, 16:41:13
    #5
    İDM'de seçenekler var. Orada Genel bölümünden tarayıcınızı işaretleyin
  • 25-10-2010, 17:27:52
    #6
    Dediklerinizi tek tek yaptım teşekkür ederim.
    Fakat Mozilla Firefox kullanıyorum ben mozillada geçerli olmadı hiç birisi İstediğiniz bir yerden Print Screen yapabilirim.
  • 25-10-2010, 17:33:41
    #7
    Hepinize çok teşekkür ederim eklentilerden etkisizleştir dedim yeniden başlatmayı algılamamıştı herhalde mozilla tekrar etkinleştir dedim şuan oldu. Yardımlarınızdan ötürü teşekkür ediyorum
  • 16-08-2012, 00:25:58
    #8
    arkadaşlar ben de idm yüzünden video izleyemiyorum.Tıkladığımda direkt indir seçeneği çıkıyor iptal ettiğimde de video sorunlu uyarısı veriyor...S:

    not : düzelttim gibi seçeneklerden kullandığım tarayıcıyı iptal ettim ben chrome kullanıyorum genelde video indireceğim zaman firefox ile girip indiririm