• 22-10-2010, 18:37:28
    #1
    arkadaşlar birşey oldu Facebook'um otomatik uygulama yaıynlıoyo *** astrolojiniz falan nasılş kaldırcaz ya :S
  • 22-10-2010, 18:41:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kaldır'a bas sonra bana sormadan yayınlama de tamamdır.