İddacıya gitmekten sıkıldınızmı??Gelin Size İddaa Yapalım!! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İddacıya gitmekten sıkıldınızmı??Gelin Size İddaa Yapalım!!
18
●
1.003
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İddacıya gitmekten sıkıldınızmı??Gelin Size İddaa Yapalım!!
1
2
3
18-10-2010, 16:04:24
#19
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
HostSupport adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tamam kardeşim abim özür dilerim ben pişmeye devam edeyim...senden 3 ay sonra üye olmuşum bana piş diyosun
Üyelikle aktifliği birbirine karıştırıyorsan diyecek bir lafım yok sana beraatımı istiyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler