• 13-10-2010, 20:56:03
    #1
    Bu 2 arabadan hangisini seçerdiniz ve neden onu seçerdiniz arkadaşlar.

    1.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32302997/detay

    motorcuya,kaportacıya gösterdim temiz diyorlar sadece km 'si orjinal olmayabilirmiş. istanbuldan gelmiş araç

    fiyat 14.500

    2. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32529788/detay

    daha gösteremedim fakat çok temizmiş. 12000'e bırakcak.


    Sizce hangisi ?
  • 13-10-2010, 21:07:47
    #2
    izm
    Üyeliği durduruldu
    Bu güzelmiş, özelliklerinden anlamıyorum. Sadece görünüşünü beğendim
  • 13-10-2010, 21:09:47
    #3
    Palio al. Pejonun parça ve servis masrafı yüksek.
  • 13-10-2010, 21:11:38
    #4
    peugeot 206 derim benn sekli var hem arabanın fiyatıda güzel..
  • 13-10-2010, 21:12:01
    #5
    Denizlili olarak Palio öneririm.
  • 13-10-2010, 21:13:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PEUGEOT güzel. Parça konusunda pek bilgim yok ama güzel araba. Tavsiye ederim.
  • 13-10-2010, 21:14:48
    #7
    206'nın cabrio (?)sunu al.
  • 13-10-2010, 21:36:55
    #8
    hız seviyorsan 206 al yok normal kullanıcam dıorsan palıo temizse palıo yu al. fıatın yedek parçasıda ucuz serviside
  • 13-10-2010, 21:53:07
    #9
    15 bin lira o ufacık arabaya verilir mi yav :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...promotion_topl