Bu 2 arabadan hangisini seçerdiniz ve neden onu seçerdiniz arkadaşlar.
1.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32302997/detay
motorcuya,kaportacıya gösterdim temiz diyorlar sadece km 'si orjinal olmayabilirmiş. istanbuldan gelmiş araç
fiyat 14.500
2. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32529788/detay
daha gösteremedim fakat çok temizmiş. 12000'e bırakcak.
Sizce hangisi ?
Bu 2 arabadan hangisini seçerdiniz neden ?
24
●1.173
- 13-10-2010, 20:56:03
- 13-10-2010, 21:13:24Üyeliği durdurulduPEUGEOT güzel. Parça konusunda pek bilgim yok ama güzel araba. Tavsiye ederim.
- 13-10-2010, 21:53:0715 bin lira o ufacık arabaya verilir mi yav :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...promotion_topl