Toshiba laptop Firefox çift tıklama sorunu
2
●809
- 13-10-2010, 19:22:07Merhaba bugün toshiba laptop aldım.Hemen bağımlısı olduğum firefox'u kurdum fakat linke çift tuş tıklama ile yeni tab açma özelliğini kullanamıyorum.Touch padin 2 tuşuna aynı anda linke tıkladığım zaman yeni tab olarak açması gerekiyordu fakat olmuyor.Daha önce dell kullanıyordum onda ve kullandığım tüm masaüstü pc'lerde yapıyordu.Bir püf noktasımı var acaba
- 13-10-2010, 19:23:27Alternatif olarak CTRL + T kombinasyonuyla da yeni sekme açabilirsin.
- 13-10-2010, 19:49:56Sorun tab açma sorunu değilde linklere hem sağ hem sol tuşa aynı anda basarak tıkladığında yanda yeni bir tab açıyodu ve 10-15 tane linki hızlı bir şekilde açıp daha sonra kontrol edebiliyordum.Hayatı fazlasıyla kolaylaştıran bir özellikti, bide alışkanlık tabi olmayınca baya afalladım.Bi püf noktasımı var işin ayarımı var bilen biri vardır diye sordum çünkü daha önce hiç o özelliğini kullanamayan pc görmemiştim.BlueBluesBand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle