merhaba arkadaşlar bir ödeme alacaktım bi arkadaş kendi hesabından benim tc kimlik numarama ve cep telefon numarama para gönderdi.

ancak 1 saat oldu hala mesaj gelmedi.

arkadaş işbankı aradığını artık mesajın 2 saatte gittğini sölemiş banka..

böyle bir değişiklik varmı iş bankasında?