• 11-10-2010, 19:47:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bana dün gece 22:30 sularında gizli numaradan çagrı geldi kaldırdım ismim - soyismim ile hitap ederek işkura başvuru yaptıgımı incelemelerin sürdügünü ve onaylama için bazı bilgiler gerektigini falan söyledi. Ben de emin olmak için hangi bölüme başvuru yaptıgımı hatırlayamadım panelden bakar mısınız dedim bilgisayar bölümü dedi. evet gerçekten böyle bir başvurum olmuştu. Bazı bilgiler gerekli dedi anne ve baba ismini sordu söyledim sonra annemim kızlık soy ismini sordu veremem kapatıyorum dedim herif birden afalladı bize güvenin bu bilgiler gerekli falan dedi kusura bagmayın görüşürüz dedim o arada durun sizi işe alacaz vs. derken çat!... kapattım sizce ne iş arkadaşlar ?
  • 11-10-2010, 19:49:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    işkura gerçekten de başvurdun mu peki?
  • 11-10-2010, 19:52:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Buradan kendi ilinizi seçerek onlara telefon ile ulaşıp sormayı deneyin.
  • 11-10-2010, 19:55:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sen başvuru yapıp yapmadığını bilmiyor musun?
  • 11-10-2010, 20:06:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende inandım diyince yanlış anlaşılmış başvuru yapmıştım arkadaşlar bilgisayar bölümüne
  • 11-10-2010, 23:17:39
    #6
    Kamu kurumları mesai saatleri hafta içi : 08.30 - 17.30 arasıdır. Kolluk kuvvetleri haricinde hiçbir kamu kurumu zaruri durumlar haricinde hizmet vermez gece vakti.
  • 11-10-2010, 23:25:23
    #7
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamu kurumları mesai saatleri hafta içi : 08.30 - 17.30 arasıdır. Kolluk kuvvetleri haricinde hiçbir kamu kurumu zaruri durumlar haricinde hizmet vermez gece vakti.
    yani. Gece gece ne işi varmış o adamın senle , fazla mesaimi yapıyormuş
  • 12-10-2010, 00:56:05
    #8
    Misafir
    Bu tür kişilere itibar etmeyiniz kesinlikle, hiçbir resmi kurum olağandışı durumlar haricinde bu şekilde üslupsuz ve vakitsiz bir şekilde telefonla size ulaşmaz.
  • 12-10-2010, 14:45:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    anlamadıgım benim gibi çulsuz birinin bilgilerini alıp ne yapacaklar üzerime şirket falan mı açacaklar acep ?