arkadaşlar bana dün gece 22:30 sularında gizli numaradan çagrı geldi kaldırdım ismim - soyismim ile hitap ederek işkura başvuru yaptıgımı incelemelerin sürdügünü ve onaylama için bazı bilgiler gerektigini falan söyledi. Ben de emin olmak için hangi bölüme başvuru yaptıgımı hatırlayamadım panelden bakar mısınız dedim bilgisayar bölümü dedi. evet gerçekten böyle bir başvurum olmuştu. Bazı bilgiler gerekli dedi anne ve baba ismini sordu söyledim sonra annemim kızlık soy ismini sordu veremem kapatıyorum dedim herif birden afalladı bize güvenin bu bilgiler gerekli falan dedi kusura bagmayın görüşürüz dedim o arada durun sizi işe alacaz vs. derken çat!... kapattım sizce ne iş arkadaşlar ?