• 08-10-2010, 21:26:38
    #10
    Zaten sevmezdim, bir kat daha midem bulandı şimdi.

    Terbiyesiz adam.
  • 08-10-2010, 21:30:21
    #11
    Yakında başlar bir tv kanalında.

    Çarkıfelek biter, başka bir şey gelir, zor değil.
  • 08-10-2010, 22:04:30
    #12
    başak bir kanalda bence kısa bir süre sonra bir programla karşımıza gelir.
  • 08-10-2010, 23:49:45
    #13
    Bu medya maymununu bir daha televizyonda görmek istemiyorum.
  • 09-10-2010, 00:01:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Mali nin yaptığı şey baya yanlış... Sözde espri yapmaya çalıştı ama toplumuzun bir kesiminin resmen manevi saydığı değerlere hakaret etti
  • 09-10-2010, 01:50:47
    #15
    OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mali nin yaptığı şey baya yanlış... Sözde espri yapmaya çalıştı ama toplumuzun bir kesiminin resmen manevi saydığı değerlere hakaret etti
    Erzincanda Alevi kişilerin yoğun olduğunu biliyor ve çirkin sözleri sarf ediyor ve bilerek yaptığı kanatindeyim ben... Kumarbaz herifin bir yarası var ki gocunuyor.