• 03-10-2010, 21:55:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Nedeni ne bilmiyorum ama bu işi çok seviyorum dışarı biraz eğlenmek için çıktığımda bile biran önce eve gidip web site işleriyle uğraşmak istiyorum pek bişey kazanmama rağmen 7/24 pc başındayım...bilmem iyi yapıyormuyum sonuçta allah çalışana yardım eder niyetim çok yüklü miktarlarda para kazanmak değil ama bu işi çok seviyorum...
  • 03-10-2010, 21:58:51
    #2
    Yapabileceğim birşey varmı
  • 03-10-2010, 21:59:20
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    7/24 pc başında durmak bir zaman sonra sağlık sorunlarını getirir . işlerini yaparsın ama fazla bilgisayar başında durma
  • 03-10-2010, 22:08:18
    #4
    Konuyla alakasız Knight Onlinecı mısınız?
  • 03-10-2010, 22:41:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BahadirTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla alakasız Knight Onlinecı mısınız?
    hangi konudan bahsediyorsunuz arkadaşım ? off topic burası yolunuzumu kaybettiniz ?
  • 03-10-2010, 22:51:56
    #6
    Yeni site - Yeni heyecan - Sürekli uğraşma isteği

    Bir süre sonra geçiyr merak etmeyin...

    Taa ki bir sonraki yeni site projeniz ve yeni siteyi hayata geçirdiğiniz zamana kadar...
  • 03-10-2010, 22:53:43
    #7
    Merak etmeyin, bir zaman sonra evden çıkmak için can atacaksınız
  • 03-10-2010, 23:03:17
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin, bir zaman sonra evden çıkmak için can atacaksınız
    aynen. bende 2 sene sürdü bu heves, simdi ise bitti eskiden 10-12 saat pc basindaydim hep sitelerle ugrasiyordum. fakat simdi ise günde 1-4 saat. 4 saat durdugumda cok nadir oluyor.

    yani zamanla gecer buda.
  • 03-10-2010, 23:35:40
    #9
    3 Senedir bu işlerle uğraşıyorum hiç hevesim vs. kaybolmadı hep pc başında olmak istiyorum ki telefonumda internete r10'a , sitelerime vs giriyorum dışardayken , Allaha şükür kendimi idare edecek kadarda kazanıyorum.