Konu
Çok Çalışıyorum...
03-10-2010, 23:35:40
#9
KoLiK
3 Senedir bu işlerle uğraşıyorum hiç hevesim vs. kaybolmadı hep pc başında olmak istiyorum ki telefonumda internete r10'a , sitelerime vs giriyorum dışardayken , Allaha şükür kendimi idare edecek kadarda kazanıyorum.