Çok Çalışıyorum...
10
●774
- 03-10-2010, 21:55:09Üyeliği durdurulduNedeni ne bilmiyorum ama bu işi çok seviyorum dışarı biraz eğlenmek için çıktığımda bile biran önce eve gidip web site işleriyle uğraşmak istiyorum pek bişey kazanmama rağmen 7/24 pc başındayım...bilmem iyi yapıyormuyum sonuçta allah çalışana yardım eder niyetim çok yüklü miktarlarda para kazanmak değil ama bu işi çok seviyorum...
- 03-10-2010, 22:41:13Üyeliği durdurulduhangi konudan bahsediyorsunuz arkadaşım ? off topic burası yolunuzumu kaybettiniz ?BahadirTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2010, 23:03:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aynen. bende 2 sene sürdü bu heves, simdi ise bittiSegoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskiden 10-12 saat pc basindaydim hep sitelerle ugrasiyordum. fakat simdi ise günde 1-4 saat. 4 saat durdugumda cok nadir oluyor.
yani zamanla gecer buda.