3.5K'ya Araç Tavsiyeleriniz.
36
●2.076
- 03-10-2010, 21:53:43
- 03-10-2010, 21:55:28ne unosu ya o paraya unomu gelir.emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2010, 21:56:10Üyeliği durduruldubu araca 4 kişi binsen rampadan cıkamazsınduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2010, 21:58:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Her türlü gider kardeşim. Bir arkadaşımın var hatta 3.5k bile almadı. Dizel çokta iyi. Araçtaki Süspansiyon zaten başlı başına insanı aşka getiriyor. Araştırmanı öneririm.efgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle