efgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.5K ya alınan uno mercedes gidermi arkadaslar yapmayın etmeyin
Her türlü gider kardeşim. Bir arkadaşımın var hatta 3.5k bile almadı. Dizel çokta iyi. Araçtaki Süspansiyon zaten başlı başına insanı aşka getiriyor. Araştırmanı öneririm.