• 03-10-2010, 21:34:39
    #10
    uno al sorunsuz bastın mı gider kutu gibi
  • 03-10-2010, 21:34:56
    #11
    eski kasa merdecesler var
  • 03-10-2010, 21:36:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    3.5K ya alınan uno mercedes gidermi arkadaslar yapmayın etmeyin
  • 03-10-2010, 21:43:27
    #13
    www.arslania.com
    Lada bilmem ya. Bindiğiniz arabayı bıraktığınızda gelip bakınca sağlam olması lazım. 90dan fazla gidince motor dayanmıyor Lada'larda. Eskidi artık.
  • 03-10-2010, 21:53:43
    #14
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31437247/detay

    cimrinin cimrisidir
  • 03-10-2010, 21:55:28
    #15
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uno al sorunsuz bastın mı gider kutu gibi
    ne unosu ya o paraya unomu gelir.
  • 03-10-2010, 21:56:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu araca 4 kişi binsen rampadan cıkamazsın
  • 03-10-2010, 21:58:52
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    efgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.5K ya alınan uno mercedes gidermi arkadaslar yapmayın etmeyin
    Her türlü gider kardeşim. Bir arkadaşımın var hatta 3.5k bile almadı. Dizel çokta iyi. Araçtaki Süspansiyon zaten başlı başına insanı aşka getiriyor. Araştırmanı öneririm.
  • 03-10-2010, 22:01:30
    #18
    İmkanınız varsa alın Lada Samara'yı Gerçekten harika arabaydı. Herşeyiyle öncelikle ucuz. Japon arabası çelik motor Tak LPG, deh de..