doğallığın ile gitmen en mantıklısı alkol hap vs kullanman senin zararına olur orda, ters teperse agzını bile açamazsın iki kelimeyi bir araya getiremezsin. olaki getirdin diyelim sorun çıkmadı ilerleyen zamanlarda seni daimi olarak kabul ederler ise herhangi bir yerde sürekli bu tarz girişimlerde bulunmak isteyeceksin ki ortaya çıkarsa (sporcularda doping, sanatçılarda sakinlertirici uyuşturucu gibi) çok kötü bir izlenim yaratırsın insanlara karşı sana güvenip çağırdıklarına pişman edersin ve hayatın boyunca senin için bir eksi olarak kalır ve hiç bir şekilde sana hiç biryerde bu gibi bir şans tanımazlar.
teşekkürler yorumlarınız için.
tamam alkol-hap vs. almayacağım.ama başka nasıl atarım bu çekingenliği bilmiyorum ya
evde aile içinde bile söyleyemem açıkçası.ama böyle bi fırsatı kaçırmak da aptallık olur :s