• 29-09-2010, 18:50:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    DownPc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gitmeden çak bi votka
    sabahın 6sında bi votka

    o değilde bi hap felan varsa çok iyi olur.varmı tavsiyesi olan ?
  • 29-09-2010, 19:00:40
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TRaKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabahın 6sında bi votka

    o değilde bi hap felan varsa çok iyi olur.varmı tavsiyesi olan ?
    Az miktar alkol alabilirsin
  • 29-09-2010, 19:01:19
    #12
    doğallığın ile gitmen en mantıklısı alkol hap vs kullanman senin zararına olur orda, ters teperse agzını bile açamazsın iki kelimeyi bir araya getiremezsin. olaki getirdin diyelim sorun çıkmadı ilerleyen zamanlarda seni daimi olarak kabul ederler ise herhangi bir yerde sürekli bu tarz girişimlerde bulunmak isteyeceksin ki ortaya çıkarsa (sporcularda doping, sanatçılarda sakinlertirici uyuşturucu gibi) çok kötü bir izlenim yaratırsın insanlara karşı sana güvenip çağırdıklarına pişman edersin ve hayatın boyunca senin için bir eksi olarak kalır ve hiç bir şekilde sana hiç biryerde bu gibi bir şans tanımazlar.
  • 29-09-2010, 19:03:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler yorumlarınız için.
    tamam alkol-hap vs. almayacağım.ama başka nasıl atarım bu çekingenliği bilmiyorum ya
    evde aile içinde bile söyleyemem açıkçası.ama böyle bi fırsatı kaçırmak da aptallık olur :s
  • 29-09-2010, 19:08:38
    #14
    çekinme hacı,biraz sosyallik katar hem böyle yarışma tipi şeyler

    :=)
  • 29-09-2010, 19:46:14
    #15
    Benimde iyi olduğunu söylüyorlar ama bende cesaret edemiyorum
  • 29-09-2010, 20:41:17
    #16
    Doğal davran çekinmene gerek yok şarkıyı söyledikten sonra senden imza istiycek kızları düşün
  • 29-09-2010, 21:06:38
    #17
    tamamen yenmek için psikolojik destek almalısın. Zamanında bir antidepresan kullanıyordum ne dert ne tasa hiç umrunda değil dünya.
  • 29-09-2010, 21:28:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ablama felan söyledim ilk defa.bu da bi başarı tabi
    ilk parçadan sonra heyecan kalmadı açıldım direk. inşallah yarın da böyle olur