• 26-09-2010, 13:01:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yalnız ben bu konuyu nasıl diğer yerden buraya taşıdımı unuttum
  • 26-09-2010, 13:05:48
    #11
    futbolcu kartları
  • 26-09-2010, 13:19:51
    #12
    Özlemiyorum desem yalan olur..
  • 26-09-2010, 13:25:26
    #13
    Oho futbolcu kartlar müthişti zaten ne kavga ediyorduk onlar yüzünden
  • 26-09-2010, 13:26:02
    #14
    Valla ne günlerdi . Sabahtan akşama kadar oynardık