• 26-09-2010, 10:33:26
    #28
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelin bir hesap yapalım.

    1000 TL Maaş

    600 TL ev kirası
    350 TL Doğalgaz+ Elektrik + Su (minimum)

    ne yaptı 950 TL
    işte 10 tl de apartmandaysanız elektrik + temızlıkcı parası vs.
    ne yaptı
    960 TL
    şimdii bu kalan 40 TL yi adam mutfağa mı harcasın çoluguna cocuguna harclık mı yapsın işine giderken yol parası mı b ne yapsın ?

    nerde rahat yaşam ?
    eşimde öğretmen diyor 1300 tl öğretmen maaşı 2 kişi yapar 2.600 tl ek ders hariç.
  • 26-09-2010, 10:34:13
    #29
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eşimde öğretmen diyor 1300 tl öğretmen maaşı 2 kişi yapar 2.600 tl ek ders hariç.
    Alıntı
    oysaki bin lira maaşla ev kirası verip rahat yaşayan bir çokkkk aile var istanbulda. Hatta daha azıyla.
    cevabım buna idi..
  • 26-09-2010, 11:26:08
    #30
    100 bin tl kredi çek bitane ev al daha mantıklı ayda 1 milyar kira vercene eviniz olur ikinizde öğretmensiniz ödersiniz.bankalar kredi veriyor
  • 26-09-2010, 11:51:11
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kadıköy Pendik Bostancı güzel yerlerdir .
  • 26-09-2010, 11:52:55
    #32
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşverin İstanbul'u, gelin İzmir'e. ((:
    Seneye Kemalpaşadayız hocam
  • 26-09-2010, 11:54:51
    #33
    kadiköy üsküdar bostancı kiraların tavan olduğu yerlerdir sahilde en uygun beykozdur sahil dışında ümraniye
  • 26-09-2010, 12:06:00
    #34
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye Kemalpaşadayız hocam
    Kemalpaşa uzak yav merkeze gelseydin
  • 26-09-2010, 12:44:39
    #35
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemalpaşa uzak yav merkeze gelseydin
    aile kemalpaşaya gider ben denizi severim (: Gümüldür Özdere ve Foça arasında mekik dokuyacağım galiba. Ah birde bir denizcinin yanına girebilsek; Özel Yat'lara çıkmak istiyorum
  • 26-09-2010, 13:13:36
    #36
    @Flexman, bahsettiğiniz semt hangi semt acaba gerçekten merak ettim.

    Anadoluyu pek bilmem fakat benim oturduğum semt gayet merkezi bir yer, avrupa isterseniz detayları verebilirim.