• 16-09-2010, 19:06:50
    #10
    Bu adamın adı ne?
  • 16-09-2010, 19:11:21
    #11
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adamın adı ne?
    Konuşmasında da geçiyor... Erdal Demirkıran
  • 16-09-2010, 19:24:52
    #12
    daha önceden izledim gerçekten herkez izlesin çok iyi tespitleri var
  • 16-09-2010, 19:30:45
    #13
    7 sene önce ilk seminerlerinden birine katılma şansım olmuştu kendisiyle çoğu kişi dalga geçtiğinide şahit oldum, ama çoğu konuda haklı adam öz güveninizi kazandırıyor gözlerimin önünde kekeme arkadaşımı 30 dk. 'da kekemesini yok etti.

    Cok bilgili bir adam kendisi.
  • 16-09-2010, 20:18:35
    #14
    Çok etkileyici konuşuyor.Hayatımda kitap okumam hatta komik olacak ama bir kitap bitirmişliğim yoktur.Ama bu adamın kitabını alıp okumayı düşünüyorum.
  • 16-09-2010, 20:22:26
    #15
    Kendinde patlama görmek isteyenler " adam dediğin benim gibi olur " kitabını mutlaka okumalı.
  • 16-09-2010, 21:22:47
    #16
    Kendisi mükemmel şahsiyet en kısa sürede kitaplarından alacağım sağol uğur abi
  • 16-09-2010, 22:34:41
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hayır ben daha zekiyim.
  • 16-09-2010, 23:02:46
    #18
    5.dkksındayım süper