Acronis yedeğinin şifresini unuttum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acronis yedeğinin şifresini unuttum.
2
●
1.126
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Acronis yedeğinin şifresini unuttum.
15-09-2010, 14:09:35
#1
dc_alican
Geçen tertemiz bi yedek aldım.Yedeğe şifre koymuşum şifreyi hatırlamıyorum.Şifreyi kırmanın bi yolu fln varmı?
15-09-2010, 15:45:56
#2
delikanli53
hatırladığım kadarıyla imkansız gibi birşey. netten de aradım baya ama elle tutuluyor bir kayıt yok.
15-09-2010, 18:55:46
#3
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Niye şifre koyuyorsun ki herkes senin yedeğinin peşinde mi Alican?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler