Merhabalar..

İki senedir samsunda öğrenciyim..Bu sene evde kalmaya karar verdim..Ev aramak için erken geldim..Şu an samsundayım..

Kiralık ev arıyorum..Eşyalı olması tercihimdir..
Bir tane ev buldum aslında..ancak eşyası yok..eşyalı ev bulamazsam o evi kiralayacağım.. eşya aramaya başlayacağım.. eşyalarını hibe etmek isteyenler lütfen bana ulaşşsınlar. bi akşam yemeğine davetli olursunuz..

herkese teşekkürler..pm bekliyorum..

evi samsun merkez veya atakumdan istiyorum..