İki senedir samsunda öğrenciyim..Bu sene evde kalmaya karar verdim..Ev aramak için erken geldim..Şu an samsundayım..
Kiralık ev arıyorum..Eşyalı olması tercihimdir..
Bir tane ev buldum aslında..ancak eşyası yok..eşyalı ev bulamazsam o evi kiralayacağım.. eşya aramaya başlayacağım..
eşyalarını hibe etmek isteyenler lütfen bana ulaşşsınlar.
bi akşam yemeğine davetli olursunuz..
herkese teşekkürler..pm bekliyorum..
evi samsun merkez veya atakumdan istiyorum..