• 15-09-2010, 20:26:06
    #19
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bi mağazada harika deri montlar gördüm. Gerçekten çok güzellerdi. Abim burda olsa ya da sevgilim olsa hemen alacaktım. Yarın gene gideceğim. İstersen senin için markasına bakayım. Model alır sana veririm. Fiyatını da sorarım. Eminim de sen de çok beğenirsin.

    Modern ve oldukça şıktılar yaa kesinlikle çok yakışır.
    Öhöm.
  • 15-09-2010, 20:27:36
    #20
    FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mavi 90-110 tl arasıysa çok uygunmuş
    Bi tane siyah beğendim ben 96 tl dedi. tam 18-25 yaş arası erkekler içindi. Çok güzeldi. Tavsiye ederim bakılmaya değer.
  • 16-09-2010, 11:03:03
    #21
    Buriksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NE kadara aldın hocam ?
    470 lira verdim.
  • 16-09-2010, 11:16:29
    #22
    İyimiş hocam modeli varmı internette ?