• 08-09-2010, 16:17:22
    #10
    SpHinX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak değilmi hocam w.arez paylaşmak? r10 da mp3 indirme linki de gördüm ya daha ne diyeyim
    bilmiodum face linki falan verioz sonuçta neyse kaldiriim hemen
  • 08-09-2010, 16:20:54
    #11
    Şarkı "Senle Senle" diye gidiyor hep