Yaprak dökümü final ( daha yeni başladı ergen bitiyor ) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yaprak dökümü final ( daha yeni başladı ergen bitiyor )
8
●
474
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yaprak dökümü final ( daha yeni başladı ergen bitiyor )
28-08-2010, 12:47:52
#1
HazarHizmet
Bugün izledim artık bitiyormuş son 15 bölüm çekiliyormuş ama kötü oldu Aralık 2010 bitiyor
Güzeldi ya kaç senedir gör gör artık görmeyince bir tuhaf oldum.
28-08-2010, 12:49:23
#2
delikanli53
Eşim hastası bu dizinin. 2 sene önce hastaneye doğuma gittik, bu akşam doğum olur yarın evde oluruz değil mi diye soruyor bana hayırdır dedim çarşamba ya yaprak dökümü var
yuhh dedim ya
28-08-2010, 12:51:44
#3
HazarHizmet
Kaç sene oldu ha bu sezon ha öteki sezon diye diye bitiyor
Ben dedim çocuklarımda izler artık, ama kısmet değilmiş.
Sizin çocuk şanslı çok yetişti.
28-08-2010, 12:54:36
#4
Alperbil
üzüldüm hafız.
allah geride kalanlara sabır versin. amin.
28-08-2010, 13:09:59
#5
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 sezondur bu sonbahar bitiriyoruz diyorlar 2 sezondur devam ediyor 3.sezona geçti
28-08-2010, 14:15:35
#6
ATKNU
Çok uzattılar ya. Bitmeli..
28-08-2010, 14:25:16
#7
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bitsin ya Ali Rıza amcamın kızlar Bihter'den beter oldu
Şaka bir yanı bitmesi güzel olur çünkü kitabıyla bir alakası kalmadı.
28-08-2010, 15:26:09
#8
burak8104
Avrupa yakası zamanında biteceği söylenmişti, avrupa yakası biteli yıllar oldu bu hala bitmedi
Ben inanmıyorum en az 2 sezon daha oynar
28-08-2010, 15:29:30
#9
seemsiyah
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ama götü oldu
ilginç şeyler olmuş
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler