• 28-08-2010, 12:47:52
    #1
    Bugün izledim artık bitiyormuş son 15 bölüm çekiliyormuş ama kötü oldu Aralık 2010 bitiyor

    Güzeldi ya kaç senedir gör gör artık görmeyince bir tuhaf oldum.
  • 28-08-2010, 12:49:23
    #2
    Eşim hastası bu dizinin. 2 sene önce hastaneye doğuma gittik, bu akşam doğum olur yarın evde oluruz değil mi diye soruyor bana hayırdır dedim çarşamba ya yaprak dökümü var yuhh dedim ya
  • 28-08-2010, 12:51:44
    #3
    Kaç sene oldu ha bu sezon ha öteki sezon diye diye bitiyor

    Ben dedim çocuklarımda izler artık, ama kısmet değilmiş.

    Sizin çocuk şanslı çok yetişti.
  • 28-08-2010, 12:54:36
    #4
    üzüldüm hafız.

    allah geride kalanlara sabır versin. amin.
  • 28-08-2010, 13:09:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 sezondur bu sonbahar bitiriyoruz diyorlar 2 sezondur devam ediyor 3.sezona geçti
  • 28-08-2010, 14:15:35
    #6
    Çok uzattılar ya. Bitmeli..
  • 28-08-2010, 14:25:16
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bitsin ya Ali Rıza amcamın kızlar Bihter'den beter oldu Şaka bir yanı bitmesi güzel olur çünkü kitabıyla bir alakası kalmadı.
  • 28-08-2010, 15:26:09
    #8
    Avrupa yakası zamanında biteceği söylenmişti, avrupa yakası biteli yıllar oldu bu hala bitmedi Ben inanmıyorum en az 2 sezon daha oynar
  • 28-08-2010, 15:29:30
    #9
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama götü oldu
    ilginç şeyler olmuş