30 TL Kontör Ödüllü 2. İddaa Turnuvası - OsmanOguz.Net - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
30 TL Kontör Ödüllü 2. İddaa Turnuvası - OsmanOguz.Net
44
●
2.162
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
30 TL Kontör Ödüllü 2. İddaa Turnuvası - OsmanOguz.Net
1
2
3
4
5
20-08-2010, 23:22:07
#10
Syntax
By_vezir nickiyle katıldım
20-08-2010, 23:27:46
#11
SanaSevdam
Aynı nick ile katıldım,bol şans herkese
20-08-2010, 23:58:48
#12
Eray59
Burdaki nickimle katıldım.
21-08-2010, 03:06:39
#13
yiqitksm
aynı nick ile katıldım bol şans
21-08-2010, 03:31:34
#14
KaoS
Katıldım. Ben pek takip etmiyorum ama iddaa oynarken para kazanıyordum baya alt üstlerden kazanırsam haber verirsiniz.
21-08-2010, 09:15:23
#15
GoldenBlog
Merak ettim de burada yazılanların ortalamasını alıp kupon mu yapıyorsun
21-08-2010, 09:23:16
#16
DespoT
Üyeliği durduruldu
GoldenBlog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merak ettim de burada yazılanların ortalamasını alıp kupon mu yapıyorsun
güzel soru
ama yok iddaa oynarken kimseye sormam
21-08-2010, 09:28:12
#17
qktq
Burdaki ismimle katıldım.
21-08-2010, 09:35:47
#18
f1squad
bende katıldım bakalım
herkese bol şans
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler