• 19-08-2010, 12:25:55
    #1
    Tüm r10'a Sevgiler Selamlar.
    Bu gün ihtibari ile r10.net'e 47.745 ci sırada üye oldum.
    İlk Mesajımda Kendimi Bir Nebze Olsun Tanıtmak İstedim.

    Ben Hamdi ÜNAL
    İstanbul Arel Üniversitesi Grafik Tasarım Öğrencisiyim
    Photoshop & Illustrator & Freehand & InDesign & Flash & Dreamweaver
    programlarında tasarım yapmayı öğreniyorum. HTML & CSS web kodlama dilleri ile ilgileniyorum. Kariyer planlarım Grafikerliği meslek olarak icra etmek üzerine olduğundan, sabırla yeterli seviyeye ulaşmak için emek veriyorum.
  • 19-08-2010, 12:27:15
    #2
    aramıza hoşgeldin umarım seversin buraları
  • 19-08-2010, 12:27:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    h.geldiniz..
  • 19-08-2010, 12:30:04
    #4
    Hoşgeldin.
  • 19-08-2010, 12:30:33
    #5
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Hoşgeldin

    Her şeyden önce şurayı okumanı tavsiye ederim.
  • 19-08-2010, 12:43:03
    #6
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldin

    Her şeyden önce şurayı okumanı tavsiye ederim.
    İlginize Teşekkürler Okudum ve Bilgilendirme iyi Oldu
  • 19-08-2010, 13:24:02
    #7
    Hmdnl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm r10'a Sevgiler Selamlar.
    Bu gün ihtibari ile r10.net'e 47.745 ci sırada üye oldum.
    İlk Mesajımda Kendimi Bir Nebze Olsun Tanıtmak İstedim.
    'Mesajlar: 0'

    Bu arada hoş geldin.
  • 19-08-2010, 13:26:45
    #8
    Hoşgeldin.
  • 19-08-2010, 15:39:13
    #9
    Reveloper
    Tanırım iyi çocuktur.