Tüm r10'a Sevgiler Selamlar.
Bu gün ihtibari ile r10.net'e 47.745 ci sırada üye oldum.
İlk Mesajımda Kendimi Bir Nebze Olsun Tanıtmak İstedim.

Ben Hamdi ÜNAL
İstanbul Arel Üniversitesi Grafik Tasarım Öğrencisiyim
Photoshop & Illustrator & Freehand & InDesign & Flash & Dreamweaver
programlarında tasarım yapmayı öğreniyorum. HTML & CSS web kodlama dilleri ile ilgileniyorum. Kariyer planlarım Grafikerliği meslek olarak icra etmek üzerine olduğundan, sabırla yeterli seviyeye ulaşmak için emek veriyorum.