• 18-08-2010, 14:44:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İlk yani kendi kazancınızla aldığınız elektronik eşyayı yazarmısnız?


    Çanak anten meşhurdu o zamanlar ilk paramla almıştım
  • 18-08-2010, 14:46:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Soru şöyle olsa daha iyi olurdu "Kendi paranızla aldığınız ilk elektronik eşya?"

    Ama anlayan anladı.

    Ben şuan kullandığım masaüstünü aldım. Sonra PSP ve Braun Traş makinası aldım.
  • 18-08-2010, 14:49:02
    #3
    Kumandalı oyuncak araba.
  • 18-08-2010, 14:49:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu açtıktan sonra aklıma geldi evet hemen düzenliyorum
  • 18-08-2010, 14:51:52
    #5
    Reveloper
    Rorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soru şöyle olsa daha iyi olurdu "Kendi paranızla aldığınız ilk elektronik eşya?"

    Ama anlayan anladı.

    Ben şuan kullandığım masaüstünü aldım. Sonra PSP ve Braun Traş makinası aldım.
    biz aynı kişiyiz galiba masaüstümü kendim topladım adsense baba saolsun PSP aldım Philips traş makinesi aldım
  • 18-08-2010, 14:53:01
    #6
    Ora vcd almıştım 10 sene önce felan, hala kullanıyorum şuan
  • 18-08-2010, 14:57:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ora receirda vardı sanıyorum eskiden yaa
  • 18-08-2010, 15:02:38
    #8
    aiwa digital walkman Sene 1996
  • 18-08-2010, 15:07:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    vaybe nostalji oldu markaları yazınca nelerde varmış eskiden diyor insan bu awira wolkmenler fana pil harcardı yaaa anası danasını geçiyordu yanii