• 11-08-2010, 22:40:49
    #19
    Üyeliği durduruldu
    savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk insanı harici insanlar nedense hepsi ********,pis ve ahlaksızAçıkçası sinir oluyorum bu düşünceye.Misal yabancı bir hatun gördü mü bizimkiler başlarlar yok böyle yok şöyle.Bir dönüp baksak kendi insanımıza hatta bu konuları konuşurken kendi kızlarımıza.Ben demiyorum ki hepsi motor.Zaten yabancıların da hepsi motor değil.Motor olmak için gayrimüslim olmaya da gerek yok.Hani derler ya insanın ruhu -afedersiniz- rspu olmasın diye.İşte o misal.O yapmadı bu yaptı diye bir şey yok.Gayrimüslimlere atılan kakaların hepsi bizde de var.İslami yapılar üzerine kurulmuş bir toplum olmamız fazla bir şey değiştirmiyor anlayacağınız.Yanlışsam düzeltin.Ben böyle düşünüyorum açıkçası.
    İyide güzel kardeşim, Allahın yasakları açık ve net değil mi ? sen bu yasaklara uyuyorsan nasıl davranman gerektiğini iyi biliyorsun de mi ? mesela hırsız değilsin, ***********, yada kul hakkı yemiyorsun, yada insanları beğeniyorsun ama en son nokta kötü gözle bakmıyorsun.

    He senin içinde Allah sevgisi ve korkusu yoksa o ayrı.. sen gayrimüslimleri savunmaya devam et. Ona lafımız yok.

    Ama ben yorumda da belirtiğim üzere 10 kişiden 7 si bozuk 3'ü sağlam... bu 3 laf söylemiyorum.

    Bizde ise ruhu bilmem ne olan ki, neden sürekli kızlara yüklendin onuda anlamadım ya neyse... İslami Ahlak ile yetişen yani şuan (ben biz gidemedik ama) Teravih namazlarında Allahtan başkasına secde etmeyen ve onun için şuan secdeye duran gençler arasından 10 adedinin sadece 3'ünün bozuk olduğunu söyledim.
  • 11-08-2010, 22:42:35
    #20
    Üyeliği durduruldu
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anafor bu konuda geçen olay güvenilirlik,dürüstlük. Günlük polis kayıtlarını bir incele kaç tane hırsızlık,***********,taciz vs. olayı var dinle olsaydı bu işler
    Önce yaşadığınız hayattan şükr etmesini öğrenin... sonrada o çok bilgili parmak vew beyninizi internette sağlıklı şeyler için kullanın ve dünyanin diğer ülkelerinde ki suçlarla karşılaştırın... Hatta ve hatta ıraktaki suç oranı ile bile karşılaştırma yapın..
  • 11-08-2010, 22:48:19
    #21
    Anafor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce yaşadığınız hayattan şükr etmesini öğrenin... sonrada o çok bilgili parmak vew beyninizi internette sağlıklı şeyler için kullanın ve dünyanin diğer ülkelerinde ki suçlarla karşılaştırın... Hatta ve hatta ıraktaki suç oranı ile bile karşılaştırma yapın..
    senden mi öğrenecem şükretmeyi aklımı nasıl kullanacağımı adam ol önce seni şekilden şekle ******* kimse tanıyamaz küfür ettirme bana ramazan ramazan lale seni
  • 11-08-2010, 22:50:43
    #22
    Anafor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan gerçek olup olmamasından ziyade Allah'ın vesilesini çok güzel anlatmasıdır. Mesela bir video vardı nette, Avusturalyalı bir gencin Müslüman olması.. Bence izlemelisiniz.
    http://facebookvideoindir.gen.tr/avu...laka-izle.html

    Video bu dileyen izleyebilir.
  • 11-08-2010, 22:51:34
    #23
    Üyeliği durduruldu
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senden mi öğrenecem şükretmeyi aklımı nasıl kullanacağımı adam ol önce seni şekilden şekle ******* kimse tanıyamaz küfür ettirme bana ramazan ramazan lale seni
    İşte bu kadar acizsin ve hiç bir zaman muhattabım olamassın .. Eğer aciz olmasaydın küfür etmek yerine aklını kullanırdın.
  • 11-08-2010, 22:57:06
    #24
    tamam abisi sen oyununa dön artık
  • 11-08-2010, 23:02:56
    #25
    Üyeliği durduruldu
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam abisi sen oyununa dön artık
    Senide beklerim
  • 11-08-2010, 23:03:31
    #26
    Güzel.
  • 11-08-2010, 23:08:37
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Anafor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide güzel kardeşim, Allahın yasakları açık ve net değil mi ? sen bu yasaklara uyuyorsan nasıl davranman gerektiğini iyi biliyorsun de mi ? mesela hırsız değilsin, ***********, yada kul hakkı yemiyorsun, yada insanları beğeniyorsun ama en son nokta kötü gözle bakmıyorsun.

    He senin içinde Allah sevgisi ve korkusu yoksa o ayrı.. sen gayrimüslimleri savunmaya devam et. Ona lafımız yok.

    Ama ben yorumda da belirtiğim üzere 10 kişiden 7 si bozuk 3'ü sağlam... bu 3 laf söylemiyorum.

    Bizde ise ruhu bilmem ne olan ki, neden sürekli kızlara yüklendin onuda anlamadım ya neyse... İslami Ahlak ile yetişen yani şuan (ben biz gidemedik ama) Teravih namazlarında Allahtan başkasına secde etmeyen ve onun için şuan secdeye duran gençler arasından 10 adedinin sadece 3'ünün bozuk olduğunu söyledim.
    Natalya ve Nataşa örneklerinden sonra toplumuzun bu konudaki bakış açısıyla ilgili bir şeyler yazdım sadece.Yazdıklarımın kızlarla ilgili olmasının en önemli sebebi bu.Çünkü hâlâ daha böyle zannediliyor.Yabancıysa onla bunla yatar düşüncesi var.Ayrıca bu forumda şu dikkatimi çekti.Sen de dedin diye söylüyorum.Ne zaman gayrimüslimlere laf atılsa ve üstüne biri bırakın gayrimüslimini vesaireyi önce insan olsun,önce bir kendimize bakalım dese hep "sen onları savunmaya devam et" lafı çıkıyor nedense.Şimdi dört dörtlük toplum oluruz anlarım.Ama dünya üzerinde dört dörtlük toplum yok ki biz olalım.Her milletin herkesce bilinen genel özellikleri olduğu gibi bizim de var.Diğer milletleri bilemem ama biz de biraz kendini beğenmişlik fazla var bu tarz sosyal konularda.Evet bence de biz dünya üzerindeki en asil ırkız fakat bunu sürekli karşımızdakine bk atarak kendimize kabul ettirmeye çalışmamalıyız.Ucundan kıyısından bunu demek istedim aslında.Teravih namazı falan demişsin.7si bozuk 5i doğru vs. bunlar çok mantıksız geliyor bana.Her namaz kılan insan doğru olmadığı gibi her namaz kılmayan insan da kötü ve ya pis değildir.O 10 tanenin içinde bizden kaçı bozuk onlardan kaçı bozuk bilemem ama ne biz tam doğruyuz ne de onlar tam doğru.Bu doğruluğun İslam ile ve ya Hristiyanlık ile ve ya Yahudlik ile alakası yok.